יום חמישי, 29 באוקטובר 2015

כל היתרונות של יועץ שיווקי



את העסק שלך בוודאי הקמת לאחר השקעה גדולה מאוד של זמן, מחשבה, כסף ומשאבים אחרים. חשבת על חזון, פיתחת מוצרים, תכננת את השיטה הארגונית, הכל נעשה בקפידה. ולמרות זאת, אם אתה לא מצליח להתרומם למעלה כנראה שהשיווק שלך לא עובד. יועץ שיווקי הוא בדיוק איש המקצוע הנכון ביותר לנקודת הזמן הזו, ובזכות ייעוץ שיווקי מקצועי ואיכותי תוכל להביא את העסק שלך לתוצאות גבוהות. אז שניה לפני שאתה מתייאש מהעסק ומחזיר את המפתחות, שווה לתת הזדמנות נוספת והפעם לעשות את זה נכון. אביב יועצים מסבירים מה היתרונות של ייעוץ שיווקי.

איך עובדים בעלי האמצעים?

יזמי עסקים בעלי הון אישי או משקיעים יודעים שאחד הדברים הראשונים שעליהם לתכנן עם בניית התוכנית העסקית הוא אסטרטגיה שיווקית. הם גם יודעים שאסטרטגיה מקצועית שתביא לתוצאות צריכה להיבנות על ידי מומחה לשיווק או במילים אחרות יועץ שיווקי. לאחר שהפיתוח הסתיים, ולמעשה קצת לפני, מתחילים להוציא את תוכניות השיווק לפועל. במקרים מסוימים אף עושים זאת כשהפיתוח עוד בחיתוליו. זוהי בדיוק המומחיות של היועץ השיווקי לדעת מהו התזמון הנכון, כיצד לצאת החוצה לפרסום ובאלו ערוצי פרסום להשתמש.

מה גורלו של היזם הממוצע?

נשמע ממש לא בעיה כשמדובר ביזמים בעלי תקציבים כמעט בלתי נגמרים. אך מה קורה עם האדם הממוצע שיום אחד מחליט להגשים חלום ולהקים עסק עצמאי משלו, ומבלי שעומדים לרשותו תקציבי ענק? האם לאדם מן השורה יש בכלל סיכוי להצליח? האם זה אפשרי ללא לקיחת הלוואות או משכון הבית? מה הסיכויים של אדם כזה להצליח אם בכלל?

איך בכל זאת אפשר להצליח?

דווקא יזמים מתחילים שאין להם אפשרויות מימון גבוהות, חייבים להיעזר באנשי המקצוע כדי לאפשר לעצמם את הסיכוי להצליח. נכון שהיו אנשים שעשו זאת בעצמם לגמרי מאפס והצליחו בגדול, אך אלו הם יחידי סגולה שהפגינו לכל אורך הדרך חריצות גבוהה ויכולות למידה עצמית גבוהות ביותר. רוב האנשים אינם מסוגלים להגיע לתוצאות כאלה ללא הכוונה.

יועץ שיווקי - התחלה טובה

העוסקים בשיווק חייבים להיות בעלי ידע ניכר בשוק, יש להם את הכלים לנתח את השוק, הם מכירים את כל ערוצי הפרסום הקיימים והם יודעים להתאים למוצרים ולקהל היעד את שיטת השיווק הטובה ביותר. הקפד לבחור יועץ שיווקי מקצועי וחשוב שתרגיש שאתה מצליח להבין אותו. הקפד להיות שותף לתוכנית השיווקית ולהבין בכלליות את מרכיביה. אל תהסס לשאול שאלות, אתה משלם כסף בשביל זה, אך עם זאת אל תצפה מהיועץ ללמד אותך את סודות המקצוע. 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה