יום חמישי, 14 במאי 2015

יעוץ שיווקי – האפשרויות השונות

 
דרך הניסוי והטעייה בקידום עסקים ושירותים אחרים חלפה ועברה מהעולם. התהליכים השיווקיים שמטרתם הסופית היא הגדלת המכירות והרווחים הפכו למושכלים ומקצועיים יותר. ייעוץ שיווקי נכון ימנע ביצוע טעויות בלתי הפיכות ובזבוז משאבי זמן וכסף אדירים. להלן היכרות קצרה עם האפשרויות השונות ונקודות הזמן במחזור חיי העסק בהם כדאי להיוועץ עם יועץ שיווקי מקצועי שישדרג את הפעילות העסקית שלכם.

אסטרטגיה ושיווק

כאשר מעוניינים לשווק עסק יש לקבוע אסטרטגיה שיווקית מתאימה. אותה האסטרטגיה כוללת מספר שלבים מרכזיים שאסור לוותר על אף אחד מהם:
פיתוח עסקי – כולל את ניסוח האסטרטגיות שיבוצעו לפיתוח העסק על מנת לזכות ביתרון אל מול המתחרים. הפיתוח העסקי כולל בחירה בתהליכי חדשנות, פיתוח מוצר או שירות חדש, שיתופי פעולה ועוד.
גיוס לקוחות – הרחבת מעגל הלקוחות של העסק הינה קריטית. בשיווק עוסקים סביב גיוס לקוחות ליבה שבעצם עתידים להביא לקוחות חדשים וכך הלאה.
מיתוג עסקי – עסק חדשני, בעל לוגו רלבנטי ותהליכי עבודה "זורמים" ונעימים מול ספקים ולקוחות הוא עסק ממותג שפועל בחזית ולא נגרר מאחור.
ייעוץ לפרסום העסק – ייעוץ שיווקי מקצועי כולל גם ייעוץ פרסומי, בחירה במדיה המתאימה וקביעה של "טון" הפרסום ותדירותו.

מתי כדאי להיעזר בשירותי הייעוץ?

ניתן להיוועץ עם היועץ השיווקי בכל שלב בחיי העסק. למעשה, השיווק מתאים לעסקים בהקמה וגם לעסקים קיימים, עבור אלו שמעוניינים להיכנס לתחום מסוים, עבור אלו שכבר נמצאים ופועלים בתחום ומעוניינים להתרחב ולשגשג או כאלו שכבר מגלים סימני קריסה ורוצים להביא לשינוי. הייעוץ יכול להתבצע במשך פרקי זמן שונים שכן ניתן לקבל את הייעוץ המתאים באופן ממוקד ולפרק זמן קצר ביותר או בתור התקשרות ארוכת טווח שתלווה את העסק זמן רב.

חשוב לציין כי ייעוץ שיווקי מקצועי אינו שמור אך ורק לחברות ועסקים גדולים אלא גם לעסקים קטנים. ככל שהעסק קטן יותר כך תהליך הייעוץ הינו קצר וממוקד יותר ומכאן חוזקו – תוצאות שמשפיעות לאורך זמן תוך התערבות מינימאלית אך מקצועית ומכוונת מטרה.

שיהיה בהצלחה!

תגיות וקישורים:  ייעוץ שיווקי ,www.theteam.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה