יום ראשון, 18 באוקטובר 2015

כל הסיבות לקחת ייעוץ שיווקי

 

בעלי עסקים קטנים בתחילת דרכם מנסים כמה שיותר לחסוך בהוצאות הראשוניות ובהוצאות השוטפות הקיימות בעסק. אחד הדברים שקיימת נטייה לוותר עליהם, אך הם קריטיים ביותר להצלחתו של העסק, הוא השיווק. ישנן לא מעט הנחות מוטעות בנוגע לשיווק שכדאי להכיר אם ברצונכם לקיים עסק מצליח. ייעוץ שיווקי מקצועי יכול לסלול לכם את הדרך להצלחה מעל כל ההנחות המוטעות המכשילות אתכם. הנבחרת המורכבת כולה ממומחים לשיווק, כל אחד בתחומו, ממליצה לכם בחום – אל תנסו לבד בבית! השקיעו בייעוץ עסקי איכותי ויישמו את עצותיו, רק כך תוכלו למנף את העסק שלכם ולהביאו לתוצאות.

ממה מורכב שיווק דיגיטלי?

קודם כל חשוב להבין ששיווק נכון מורכב לא רק מאתר אינטרנט ודף עסקי בפייסבוק. הם בהחלט הבסיס לשיווק, אך הם חייבים להיות מלווים באמצעי שיווק נוספים שיוכלו לתמוך בהם. כך קמפיין שיווקי בפייסבוק יוכל להביא גולשי פייסבוק רבים להיכנס אל הדף העסקי שלכם ומשם לאתר. קמפיין שיווקי כזה הבנוי בצורה חכמה יוכל אף לדלג על שלבים אלה ולהביא את הגולש לביצוע עסקה. דף פייסבוק לבדו לא יוכל לספק זאת.

ערוצי שיווק

ישנם כלים נוספים רבים שיכולים לקדם את האתר שלכם ובאופן כללי את המכירות שלכם. בין היתר ניתן למצוא: שימוש בפורומים שונים, קידום אתרים ממומן או אורגני בגוגל, קמפיינים שיווקיים בערוצים שונים, בלוג מקצועי, פרסומות, סרטונים, הדרכות, פרסום מאמרים וכתבות באמצעי מדיה שונים ועוד. עוד הנחה מוטעית הקיימת אצל עסקים רבים היא מה שנכון אצל אחרים יהיה נכון גם עבורי, אך זוהי הנחה מוטעית מיסודה.

הבן שהעסק שלך הוא שונה

כל עסק שונה במהותו ובבסיסו מעסקים אחרים. המטרות שלו שונות, המוצרים שלו שונים, השירותים שונים וקהלי המטרה שלו שונים. העסק שלך פונה בעצם לצרכים שונים של לקוחות ובכך הוא שונה בתכלית מאחרים. לכל קהל מטרה ולכל צורך יש את האמצעים המתאימים להם, כשכלל ראשון בשיווק הוא לדבר בשפה של הלקוח שלך. כל צורה אחרת פירושה לירות לכל הכיוונים בתקווה שאחד הכדורים יפגע במטרה.

עבוד עם המומחים

אז איך בכל זאת יודעים להתאים את צורת השיווק לקהל היעד ולצרכיו? זוהי בדיוק המומחיות של ייעוץ שיווקי. ייעוץ שיווקי מקצועי ידאג להכיר קודם כל את השוק עליו אתה עובד על כל היבטיו ולהתאים אליו את האסטרטגיה השיווקית הטובה ביותר לעסק שלך ולקהל המטרה שלך. ואם אתה עדין שואל לגבי ההוצאות וכיצד כל זה מסתדר עם חיסכון בעלויות, התשובה היא פשוטה: דווקא בזכות הייעוץ העסקי תצליח במהרה להחזיר את ההשקעה ולהתחיל להרוויח.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה