יום רביעי, 27 במאי 2015

יעוץ שיווקי – מנוף להצלחה

 

בין תאגידי ענק לחברות קטנות ובינוניות הבדלים רבים, אך גם לא מעט נקודות דמיון. אחת הבולטות ביניהן היא התרומה המשמעותית שעשויה להיות לייעוץ שיווקי על הצלחה ומינוף העסק. אלפי מנכ"לים ובעלי חברות הקפיצו את המספרים שלהם בעשרות אחוזים באמצעות שירותי ייעוץ שיווקי מקצועיים. ומה איתכם? להלן כל המידע שישכנע גם אתכם.

מה כולל ייעוץ שיווקי מקצועי?

ייעוץ שיווקי הוא תחום מתפתח בקצב מהיר בעשור האחרון. כיום כבר (כמעט) כולם מבינים את התרומה האדירה לעזרה חיצונית, מקצועית, אובייקטיבית וללא משוא פנים. ייעוץ שיווקי זו בדיוק הדוגמא להשקעה קטנה שיכולה לשאת רווחים עצומים. אז במה מועיל תהליך הייעוץ? באילו תחומים הוא עוסק? הנה רשימה חלקית של נקודות מרכזיות:

  • מיתוג עסקי - מהתינוק של במבה, דרך דגל ישראל של אל על ועד המותג החזק של קוקה קולה. מיתוג עסקי הוא עבודת נמלים ארוכת טווח הדורשת השקעה וחשיבה בה. אבל כאשר היא מצליחה – היא שווה זהב. היועץ השיווקי יכוון אתכם לליבו של לקוח היעד שלכם, ויבנה עבורכם את המותג שיזוהה עם העסק שלם וה"אני מאמין" שלכם.
  • ייעוץ לפרסום העסק - אלפי חברות מכוונות את תקציב הפרסום שלהם למקומות שגויים, ובכך "זורקים" כסף לשווא. פרסום חכם הוא דרך נפלאה לגיוס לקוחות חדשים, שמירה על קיימים והגדלת הכנסות ורווחים. דרך היועץ תגלו מהן המדיות הנכונות עבורכם, אופן הפרסום, תדירות, פרסום לא קונבנציונאלי ועוד.
  • גיוס לקוחות - בסיס חשוב להצלחה, בנוסף לשמירה על הלקוחות הקיימים. מדובר בתורה שלמה של פעולות והקצאת משאבים, שניתוב נכון שלה באמצעות ייעוץ שיווקי מקצועי עשוי להביא לנתונים מפתיעים.
  • אסטרטגיה ושיווק - הקרקע הרחבה עליה נשענת התוכנית העסקית. דרך הפעולה, הגישה, מראייה כללית רחבה ועד ירידה לפרטים הקטנים ביותר. ישנן עשרות שיטות ודרכים, אך רק מעטות מתאימות לפעילות שלכם. יועץ מקצועי יכוון אתכם בדיוק לדרכים אלו.
  • פיתוח עסקי - בשלוש מילים: לגדול, לגדול ולגדול. אל תסתפקו במה שיש! תמיד תחשבו איך להוסיף, להעצים, לפרוח ולגדול. או במילה אחת – להתפתח. מכירים את המכולת הקטנה והמצליחה שהפכה לסופר כושל? כדי למנוע כישלון שנובע מפיתוח עסקי לא נכון, היעזרו בייעוץ.

כמנהלים עליכם לקבל החלטות משמעותיות מדי יום. החלטה אחת שכזאת – מינוי יועץ שיווקי – תהפוך את שאר ההחלטות שלכם לפשוטות בהרבה...

תגיות וקישורים:  ייעוץ שיווקי ,www.theteam.co.il
 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה